2014年3月2日 星期日

那一天,我以為已經達成財務自由

2009年因機緣巧合下學識玩Covered Call ,當時道指剛剛跌剩下六千幾點,所以小試牛刀地買入一千股美國銀行然後將股票Short Call 出去,記得第一次收到八百幾蚊的期權金。

眼見錢好似滾過來的樣子,開始用Balance Transfer 的支票把錢套出來玩Covered Call, 因為當時覺得每次期權金套出來的錢都足夠付Min Pay ,還會多出三至四千的額外收入。

第一次感覺到極度心寒是在香港搭馬鐵途中,剛剛到達第一城站的時候,火車上的電視報上美國幾間主要銀行的股票都在一天內下跌10%左右。

從此香港之行就開始變成了惡夢之旅,經常被Margin Call害得我晚晚失眠,要落樓下的海濱長廊來回行幾個小時才能回家熟睡。

更悲痛的是原以為到手的財務自由原來是如此的不堪一擊,因此要匆匆忙忙地從香港趕回美國。

經過這次對借貸投資的嚴重失誤,我們用了差不多兩年時間不停工作賺錢,減少支出來恢復元氣。

其實今日"講呢D"都係想講一句小心用債,因為她可以幫你達到財務自由或者搞到你永不超生!

7 則留言:

  1. 經一事,長一智。
    之前我都因期權而影響我既投資。
    一月我sp中國銀行, 行駛價分別3.5/3.4,
    其實呢個價我係覺得ok,接貨都唔緊要。
    點知過左月中跌多左, 見可以收多d權金,
    而且相信唔會到價, 就sp多d
    結果依家3.2多d都冇錢入,因為當時入多左,
    失左預算。 好彩本身有錢照入。不過經此一役,下次會更加小心

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係因為我自己無腦借信用咭用盡孖展, 搞到一跌就俾經紀Margin Call. 又孤寒無買個PUT去打底. 不過學你咁講經此一役,下次唔會咁無腦

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...